Oud en nieuw in Bali

31 december 2018 - Sanur, Indonesië

1 Januari 2019.

Wow wat klinkt dat gek 2019! Wat een bewogen jaar was het voor ons. Heel veel gebeurd mooie dingen maar ook minder mooie dingen. We hebben afscheid moeten nemen van Woenk. In spirit is hij bij ons tijdens deze reis.

We hebben gisteren een top dag gehad. Allebei heerlijk geslapen, relaxt ontbeten en plannen gemaakt voor wat we nog wilden zien buiten de reeds geboekte excursies om. We besloten om naar turtle Island te gaan. Taxi genomen en hup gaan. Dit was erg leuk, kleinschalig maar toch indrukwekkend. Een aantal schildpadden waren gered, een miste een vleugel de ander had plastic gegeten en zo waren er nog meer. Er waren ook hele kleine baby schildpadjes, zo schattig. En onze heldin Martine heeft zelfs een schildpad eten gegeven. Ze heeft het niet zo op reptielen. Daarna nog even bij tempel gekeken en dat was ons uitje voor vandaag, dachten we. We zijn terug heerlijk gaan lunchen bij het strand. Daarna heb ik me nog even laten masseren, heerlijk op het strand. We hadden besloten om in het hotel te eten, een BBQ. Dat viel tegen maar we kregen twee tickets voor de eindejaarsparty in de beach club. We dachten eerst dat wordt niks om dat het eten niks was maar toch gegaan. Wat een top avond! Tijdens de taxirit er naar toe reed een koppel mee, John en lora uit Australië en daar klikte het mee en hebben we de hele avond met elkaar op getrokken. Het was een erg leuk feestje en uiteindelijk belandde we met kleren en al in het zwembad😂. Laat het los en doe eens gek was ons motto. Onder genot van een biertje hebben we genoten. We moesten nog wel een kilometer terug lopen in zeik natte kleren naar ons hotel maar ook dat mocht de pret niet drukken. We hebben genoten en zijn goed het nieuwe jaar in gegaan. Zo lekker slapen en morgen weer fris en fruitig aan het ontbijt want er staat een excursie gepland.

Wij wensen jullie een goed en gezond 2019

Prachtig!
    Happy new year🍾
  4. Etienne en Alex:
    1 januari 2019
    Fijn Nieuwjaar voor jullie beiden !!
  5. ET:
    Nu hier ook: Happy Newyear! 🧨
  6. BenAnt:
    1 januari 2019
    Happy New Year lieverds . Na die km. waren jullie kleren natuurlijk lekker opgedroogd 😁. Goed gedaan , lekker zo doorgaan . 💋💋🍷🎉
  7. Nico:
    1 januari 2019
    Zie dat jullie het nieuwjaar goed zijn begonnen , ga zo door
  8. Ruben en Anja:
    1 januari 2019
    Top begin. En met 30 graden geen probleem, gelijk nieuwjaarsduik. Love it. Have fun. Happy New year😘
  9. ODA:
    1 januari 2019
    Dat ziet er goed uit voor jullie ook een gezond en gelukkig Nieuwjaar liefs van ons
  10. Jolanda:
    1 januari 2019
    Haha fantastisch die duik in het zwembad. Gekke dingen doen....heerlijk.
  11. Annemiek:
    1 januari 2019
    Wat een vrolijk begin van het nieuw jaar! Ik wens jullie nog heel veel plezier en veel groeten en liefs van Annemiek.