Zwemmen met dolfijen en laatste dag Bali

5 januari 2019 - Sanur, Indonesië

Zaterdag 5 januari

Vanmorgen hadden we een super leuk uitje op de planning staan!                                          Eentje van mijn bucketlist dus deze kan ik afstrepen! Vandaag zijn we gaan zwemmen met dolfijnen! Dit was echt zo gaaf! We werden bij ons hotel opgehaald, klein stukje met de boot naar de open zee. Hier was een bassin in de zee waar in totaal 7 dolfijnen verblijven. Soms mogen ze in de open zee zwemmen als er niet teveel boten zijn. Prachtig om te zien hoe zorgvuldig ze met de dolfijnen omgaan. We waren met een klein groepje, 6 personen met  1 dolfijn. Onze dolfijn heette Marko en we zijn allebei verliefd😍. We mochten met hem mee zwemmen door zijn vinnen vast te houden, rondjes draaien, Marko sprong over een stok heen die we vast hielden, zijn buik masseren waar hij erg van genoot en we hebben hem opgetild in het water,  maar het leukste was wel een kus krijgen van deze lieverd. Ik kreeg er zelfs twee, lucky my😊. Het was geweldig! Daarna was er ook een bassin met stingray’s. We vonden het zielig dat ze hun giftige staart eraf hebben gehaald. Er waren er 11 in het bassin. In eerste instantie wilden we ze ook niet aanraken maar uiteindelijk toch gedaan. Voelde heel apart en vreemd. Er was ook een bassin met blacktip sharks. Dit was ook leuk om te zien. We mochten zelf foto’s maken, die zien jullie bij dit verslag. En we hebben ook nog een USB stick gekocht en hier staan 85 foto’s van ons op maar helaas kan ik deze niet uploaden nu😔. Die zijn echt super mooi. Hierna terug naar het hotel, lunchen en relaxen bij het zwembad. Dit was een super mooie afsluiting van Bali. We hebben genoten hier. Morgen worden we om 06:30 opgehaald voor onze volgende stop in Gili Trawangan!

Ook daar hebben we super zin in!

1. Martin:
    🐬 geweldig!
  2. Nico:
    5 januari 2019
    leuk dat spetteren en knuffelen met die flippers.
  3. Debbie:
    5 januari 2019
    Wauw wat super gaaf. Ik heb het in Mexico gedaan maar zou het zo weer doen!
    Leuk morgen naar de Gilli's.
  4. Antoinette y Ben:
    5 januari 2019
    Wat heerlijk om te zien dat jullie het zo leuk hebben . Wij hebben ook meegenoten . Dank jullie wel . Voor morgen alvast ook veel plezier . Dikke knuffels van ons 💋💋❤❤🙋👨🐶🐾
  5. Beintema:
    Prachtig!
  6. Ciska:
    5 januari 2019
    Ziet er super uit. Nog veel plezier.
  7. J(eroen) van J(udtith)&J(eroen):
    6 januari 2019