3 en 4 januari

4 januari 2019 - Sanur, Indonesië

Donderdag 3 januari

Ook vanmorgen was het weer op tijd op staan. Tja uitslapen doen we hier niet aan. Om acht uur stond er een taxi voor ons klaar om ons naar Ubud te brengen. We hebben vandaag een afspraak bij de Pyramids of Chi voor een acoustic bioresonance-next generaties sound healing. Wat een bijzondere en speciale ervaring. Teveel om goed uit te leggen hoe het werkt en wat het met je doet maar kijk eens op https://pyramidsofchi.com voor een indruk. Op mij persoonlijk had het een hele fijne en bijzondere indruk. Ik had ook na de sessie echt tijd nodig voor mezelf en ging lekker in de tuin onder een boom zitten, hier kreeg ik ook bezoek van een vlinder😊. Martine vond het ook een geweldige ervaring. Daarna zijn we Ubud in gegaan, even shoppen, koffie gedronken en toen weer terug naar ons hotel want eind van de middag stond een massage op de planning. We kregen een Balinese massage, een scrubbehandeling en een lichaamspakking. Dat was genieten! Was weer een top dag!

Vrijdag 4 januari

Vanmorgen na een heerlijk ontbijt met een omelet werden we om half negen opgehaald door onze vast chauffeur en gids. Na een rit van anderhalf uur maakte we een stop om rijstvelden te bekijken. Schitterend om te zien. Een half uurtje maakte we een koffie stop met prachtig uitzicht over de rijstvelden. Ook hier waren vliegende honden die als huisdieren worden gehouden. Daarna stopte we bij de  buddha tempel in het noorden van Bali. Ook deze tempel was prachtig en er was zelfs een borobudur in miniatuur. In Lovina hadden we een stop voor een lunch aan het strand. Ipv de normale weg koos onze chauffeur een binnendoorweg naar lake Byan en Lake Tamblingan. De weg was auto breed maar wel twee richtingen en stijl om hoog. Moet zeggen ik zit liever nog een ritje mee rij in de Ringtaxi(wat ik super gaaf vond) dan dit. Mijn gezicht sprak boekdelen en Martine had er wel lol om. Uit eindelijk kwamen we bij het uitzichtpunt maar helaas was het zwaar mistig. Dus geen mooi uitzicht. Hierna reden we door naar onze laatste stop bij de tempel Luyn danu tamblingan. Jeroen voor jou heel herkenbaar! Hier zijn we met jou ook geweest. Helaas regende het maar was mooi in te zien. Nu een rit van anderhalf uur terug naar het hotel en dan wordt het tijd voor happy hour. Oftewel een gintonic voor Martine en voor mij een wodka  sunrise. 😊-

1. Pieternelle Vlaanderen:
    4 januari 2019
    Zo leuk om jullie avonturen te lezen. Heel veel plezier, meiden.
  2. Han:
    Hey lieverd
    Wat leuk om jullie reiservarig mee te mogen maken
    Echt geweldig moet ik ook maar eens op m’n Bucket lijst zetten
    Ik zou zeggen volop genieten dat zou Woenk ook gewild hebben
    Natuurlijk zijn er momentjes dat je het even moeilijk hebt , maar als ik jullie foto’s en verslagen ziet een woord genieten
    Dikke hug en kus van ons 💋
  3. Debbie:
    4 januari 2019
    Heerlijk om met jullie mee te mogen reizen meiden 😃. Veel plezier nog xx
  4. J(eroen) van J(udtith)&J(eroen):
    4 januari 2019
    Leuk om die foto's te zien en weer dingen te herkennen idd. Goed bezig jullie!
  5. Jolanda:
    4 januari 2019
    Ik wil ook ......gave dingen doen jullie!!!
  6. Etienne en Alex:
    4 januari 2019
    Zo leuk om jullie verhalen te lezen !!
  7. Nicole:
    5 januari 2019