11 &12 januari

12 januari 2019 - Senggigi, Indonesië

Vrijdag 11 januari

Vandaag een relaxt dagje bij het zwembad.De zee is te wild en vol met rotsen om erin te zwemmen maar het zwembad is helemaal prima.We zijn zo druk geweest dat ik maar 1 boek heb gelezen en die is dus vandaag uit. Vanavond zijn we gaan eten bij the kliff. Een restaurant wat bij een hotel hiernaast hoort. Het was super lekker en met flesje wijn, we hebben genoten.

Zaterdag 12 januari

Vanmorgen werden we vroeg opgehaald want we hadden nog een tochtje voor de boeg om drie eilanden te bezoeken waar we ook konden snorkelen.Na een een rit van anderhalf uur waren we op een strandje waar onze boot klaar lag. Wat een leuk bootje, er lagen zelfs twee dekstoelen op het dak. Na een kleine twintig minuten varen waren we bij het eerste eiland. Hier konden we heerlijk snorkelen, prachtige vissen gezien en het koraal ziet er goed uit.Er wordt zelfs nieuw bij geplant. Bij het tweede eilandje hebben we geluncht en het derde eilandje even relaxen.Na de rit terug zijn we lekker gaan relaxen bij de zwembad bar.Straks de spullen in de koffer want morgen begint onze reis naar huis helaas.

1. ODA:
    Goede reis terug meiden
  2. Han:
    12 januari 2019
    Jammer want volgens mij kan je het daar weken vil houden
    Gelijk een pot maken voor een volgende keer want er is volgens mij nog genoeg te zien en te doen
    Hele goede reis terug
    Liefs Han
  3. Nico:
    12 januari 2019
    mooie foto's en een leuk verhaal weer .
    Jammer voor jullie dat het "erop zit" we wensen jullie een ,voor morgen( straks )goede reis en leg wat warme en waterbestendige kleding bovenop in je bagage, gaan jullie nodig hebben na aankomst.
    Groetjes Jolly & Nico
  4. Beintema:
    12 januari 2019
    Prachtige foto's en leuk om jullie belevenissen te mogen lezen.
    Veilige reis, dames
  5. Debbie:
    12 januari 2019
    Leuk om jullie verhalen gekezen te hebben en de prachtige foto's die erbij horen natuurlijk.
    Alvast een goede terugreis xxx
  6. Mark:
    12 januari 2019
    Leuk om jullie verhalen te lezen. Goede reis weer terug naar Nederland.
  7. Annemiek:
    12 januari 2019
    Lieve Nathalie en Martine, een hele goede terugreis en tot maandag op Schiphol en veel groeten en liefs.
  8. Nicole:
    12 januari 2019
    Heerlijke foto’s en verhalen. Hebben jullie ook foto’s gemaakt met de onderwatercamera?
    Goede reis terug lieverds en tot snel. 😘
  9. Martin:
    Heerlijk om meegereisd te hebben. Jammer dat ‘mijn vakantie’ voorbij is 😉
    Veilige terugreis!
  10. Joke:
    12 januari 2019
    Kan wel zien,dat jullie een top vakantie hebben gehad.Goede terug reis.
  11. Nicole:
    12 januari 2019
    O hahaha... zie nu dat er ook onderwater foto’s bij zitten had iets te snel door geswiped. 🙈
  12. Jurgen:
    12 januari 2019
    Wat een heerlijke vakantie was dat; goede reis terug
  13. Iris:
    12 januari 2019
    Het was super leuk om jullie avonturen te hebben kunnen volgen! Het zag eruit als een heerlijke vakantie. Geniet nog maar even van jullie laatste avond en een goede reis naar huis!
  14. J(eroen) van J(udtith)&J(eroen):
    13 januari 2019