Jut en Jul op reis

23 december 2018 - Adenau, Duitsland

hallo allemaal,

Over 6 dagen begint onze reis naar Indonesië! Voor mij, Nathalie, bekend gebied maar voor Martine is het nieuw. Vorig jaar in deze periode kreeg Woenk een reis aangeboden van zijn collega’s en werkgever. We zijn toen met zijn drieën naar Fuerteventura geweest. Helaas verliep de reis niet zoals het had moeten zijn. Er volgende een pittige periode voor ons. Vanuit de verzekering kregen we alles terug en moesten aan Woenk beloven dat we samen op reis zouden gaan. Dit gunde hij ons zo graag en wilde heel graag dat Martine zijn geliefde plekken in Azië zou zien. De keuze is gevallen op Bali( hier zijn Woenk en ik al 3x geweest). En ik wilde daar heel graag de Gilli’s aan toevoegen. Hier zijn Woenk en ik op onze huwelijksreis geweest en samen met Jeroen in 2015 geweest. Beide onvergetelijke reizen. Dus nu mag ik het met Martine delen. We hebben deze keer een georganiseerde reis dus we kunnen koffers meenemen i.p.v. een backpack wat Martine erg gelukkig maakt😊.

Dus Jut en Jul gaan op reis naar de prachtige bestemmingen Bali, Gilli Trawangan en Lombok.

1. ET:
    23 december 2018
    Leuk! Veel pleizier aldaar!

Toevallig hebben wij nét geboekt voor de komende zomervakantie, en willen midden-Java combineren met een weekje Bali, Lombok/Gili’s óf Kawaputri.
    We gaan julie reis volgen!

Selamat Jalan!
  2. BenAnt:
    23 december 2018
    Ooh wat fijn dat we mee mogen genieten van jullie speciale reis !
    Beetje vroeg nog maar nu eerst de "voorpret" ; prikken , kuurtjes enz. 😂😇😀.
    En dan inpakken , Nathalie heeft ervaring dus dat komt vast wel goed .😉 . (Gelukkig koffer Martine !)
    Veel liefs van ons 👵🙋🐶
    (en Romeo🐶) 💋💋❤❤🐾🐾
  3. Ruben en Anja:
    24 december 2018
    Super leuk, wij genieten graag mee vanaf Vietnam. Succes met de laatste voorbereidingen. 🤗😚
  4. J(eroen) van J(udtith)&J(eroen):
    29 december 2018
    Goede reis. Ben erg benieuwd naar de verslagen én foto's!!
  5. Beintema:
    31 december 2018